Cyberincident

U bent slachtoffer geworden van een cyberincident. Dan wilt u natuurlijk weten wat u nu moet doen? Als u een verzekering van Chubb of Hiscox heeft (kijk hiervoor op de polis en/of polisvoorwaarden) dan kunt u bij een (mogelijk) cyberincident contact met hen opnemen. Dit kan 24 uur per dag, 7 dagen per week. U krijgt vervolgens hulp van ervaren security professionals. Snel en doelgericht reageren op dataverlies, hackers of cyberaanvallen beperkt namelijk de schade.

Chubb

Cyberincident response emergency line

  • In Nederland: 0800 020 3267
  • Internationaal: (+1) 519 340 0481

Elke schademelding dient schriftelijk aan Chubb verstrekt te worden en te worden gericht aan het e-mailadres: beneluxclaims@chubb.comLet op: controleer uw polis en/of voorwaarden voor aanvullende vereisten.

Hiscox

CyberClear by Hiscox

Hiscox Nederland schadeafdeling

  • +31 (0)20 517 0700

Elke schademelding dient gericht te worden aan Hiscox Nederland: hiscox.claims@hiscox.nlLet op: controleer uw polis en/of voorwaarden voor aanvullende vereisten. Bekijk het Incident Response Plan.

CyberCare Polis

EEN CYBERINCIDENT: WAT NU? Is er sprake van een cyberincident? Of vermoedt u dat er sprake is van een cyberincident? Bel dan direct met CyberSupport, zij helpen u om schade te voorkomen of beperken. CyberSupport is een initiatief van SecureMe2, een ICT-bedrijf waar ervaren security professionals werken die u snel en vakkundig helpen in geval van een cyberincident. Neem ook in geval van identiteitsfraude of voor het melden van een (mogelijke) aanspraak en/of een (mogelijke) eigen schade contact op met CyberSupport. CyberSupport is 24/7 bereikbaar op telefoonnummer +31 (0)85 05 10 000.

Zurich

Zurich DigitalResolve

Contactgegevens in geval van nood (+1) 519 340 0140

Contactgegevens in geval van claims: claimz.nl@zurich.com +31 (0)70 4184269

Bij een incident belt u, dag en nacht, met het noodnummer. U krijgt een crisismanager aan de telefoon in de door u gekozen taal (de eerste contactpersoon spreekt Engels) waarna een route wordt gekozen om de crisis zo snel mogelijk onder controle te krijgen. De crisismanager selecteert de experts die nodig zijn om het specifieke incident beheersbaar te maken en ondersteunt uw bedrijf waar nodig. Tot het moment dat het gevaar is geweken is de crisismanager uw eerste aanspreekpunt. 

Elke schademelding dient gericht te worden aan Zurich: claimz.nl@zurich.com. Let op: controleer uw polis en/of voorwaarden voor aanvullende vereisten.

Vind een assurantieadviseur

Turien & Co. werkt uitsluitend met assurantieadviseurs. Indien u deze nog niet heeft, dan kunt u hieronder een adviseur bij u in de regio zoeken.

Postcode
.

Er is iets mis gegaan bij het ophalen. Probeer het later nog eens.

{{searchResultText}}

{{advisor.Name}}
{{advisor.Addressline1}}
{{advisor.Addressline2}}
{{advisor.Phone}}
Afstand: {{advisor.DistanceKM}} kilometer
Partnerkantoor