Cyberincident
U bent slachtoffer geworden van een cyberincident. Dan wilt u natuurlijk weten wat u nu moet doen.Belangrijk
Neem bij een (mogelijk) cyberincident zo snel mogelijk contact op met de hulplijn van uw verzekeraar. Dit kan 24 uur per dag, 7 dagen per week. Het is bij een cyberincident belangrijk dat snel en doelgericht kan worden gereageerd om de schade zoveel mogelijk te beperken. U krijgt via de hulplijn ondersteuning van ervaren security professionals.Hieronder vindt u de contactgegevens per verzekeraar en de manier waarop u een schademelding moet doen. In alle gevallen dient u uw polis en/of voorwaarden te controleren voor aanvullende vereisten.
Chubb
Hulplijn:
Cyber Incident Response Emergency line
0800 020 3267 (In Nederland)
(+1) 519 340 0481 (Internationaal)
Schademelding:
Elke schade moet ook schriftelijk worden gemeld via: beneluxclaims@chubb.com.
CNA Hardy
Hulplijn:
ReSecure
020 795 3 971 / 020 795 3 972 / 020 795 3 973
Schademelding:
Elke schade moet ook schriftelijk worden gemeld via: resecure@dentons.com
Hiscox
Hulplijn:
Hiscox Nederland Schadeafdeling
+31 (0)20 517 0700
Schademelding:
Elke schade moet ook schriftelijk worden gemeld via: hiscox.claims@hiscox.nl
Bekijk ook de brochure incident response. U vindt deze op onze website Bij voorwaarden en documenten/cyber/zakelijk/hiscox/preventieprogramma.
Zurich
Hulplijn:
Zurich DigitalResolve
(+1) 519 340 0140
Bijzonderheden:
U krijgt een crisismanager aan de telefoon in de door u gekozen taal (de eerste contactpersoon spreekt Engels).
Schademelding:
Elke schade moet ook schriftelijk gemeld worden via: claimz.nl@zurich.com
Voor vragen over claims kunt u bellen met +31 (0)70 418 42 69
Turien & Co. werkt uitsluitend met assurantieadviseurs. Indien u deze nog niet heeft, dan kunt u hieronder een adviseur bij u in de regio zoeken.