Cyberincident
U bent slachtoffer geworden van een cyberincident. Dan wilt u natuurlijk weten wat u nu moet doen? Als u een verzekering van Chubb of Hiscox heeft (kijk hiervoor op de polis en/of polisvoorwaarden) dan kunt u bij een (mogelijk) cyberincident contact met hen opnemen. Dit kan 24 uur per dag, 7 dagen per week. U krijgt vervolgens hulp van ervaren security professionals. Snel en doelgericht reageren op dataverlies, hackers of cyberaanvallen beperkt namelijk de schade.
Chubb
Cyberincident response emergency line
- In Nederland: 0800 020 3267
- Internationaal: (+1) 519 340 0481
Elke schademelding dient schriftelijk aan Chubb verstrekt te worden en te worden gericht aan het e-mailadres: beneluxclaims@chubb.com.
Let op: controleer uw polis en/of voorwaarden voor aanvullende vereisten.
Hiscox
CyberClear by Hiscox
Hiscox Nederland schadeafdeling
- +31 (0)20 517 0700
Elke schademelding dient gericht te worden aan Hiscox Nederland: hiscox.claims@hiscox.nl.
Let op: controleer uw polis en/of voorwaarden voor aanvullende vereisten. Bekijk het Incident Response Plan.
Zurich
Zurich DigitalResolve
Contactgegevens in geval van nood (+1) 519 340 0140
Contactgegevens in geval van claims: claimz.nl@zurich.com +31 (0)70 4184269
Bij een incident belt u, dag en nacht, met het noodnummer. U krijgt een crisismanager aan de telefoon in de door u gekozen taal (de eerste contactpersoon spreekt Engels) waarna een route wordt gekozen om de crisis zo snel mogelijk onder controle te krijgen. De crisismanager selecteert de experts die nodig zijn om het specifieke incident beheersbaar te maken en ondersteunt uw bedrijf waar nodig. Tot het moment dat het gevaar is geweken is de crisismanager uw eerste aanspreekpunt.
Elke schademelding dient gericht te worden aan Zurich: claimz.nl@zurich.com.
Let op: controleer uw polis en/of voorwaarden voor aanvullende vereisten.
Turien & Co. werkt uitsluitend met assurantieadviseurs. Indien u deze nog niet heeft, dan kunt u hieronder een adviseur bij u in de regio zoeken.