Diefstal van goederen

Is uw bagage gestolen tijdens de reis? Dan bent u verplicht om hier aangifte van te doen bij de plaatselijke instantie, reisleiding óf hotel. Doet u dit niet of heeft u dit niet gedaan, dan heeft dit gevolgen voor de schadebehandeling.

Ook vragen wij u om een duidelijke toedrachtomschrijving waaruit blijkt;

  • Waar u het goed voor het laatste heeft gezien;
  • Hoe lang het goed uit uw zicht is geweest;
  • Wat u heeft gedaan om het goed terug te krijgen, en
  • Hoe u denkt dat de diefstal heeft plaatsgevonden.

Wij verzoeken u om voorafgaand aan de melden van de schade contact op te nemen met uw adviseur en te controleren of u de juiste dekking heeft meeverzekerd en welk eigen risico er van toepassing is.

Om deze schade zo goed mogelijk in behandeling te nemen verzoeken wij u om de volgende stukken in ieder geval mee te sturen;

  • Schadeformulier voor de Reisverzekering;
  • Boekingsbevestiging van de reis;
  • Aangiftebewijs van politie, reisleiding of hotel;
  • Aankoopnota(’s) of pinafschrift(en) van gestolen goed(eren);
  • Aanvullende toedracht.

Houdt u er rekening mee dat er maximum verzekerde bedragen staan vermeld in de voorwaarden van uw verzekering. Uw adviseur kan u hier meer over vertellen.

Wij zullen na ontvangst van de stukken van uw adviseur zullen we de schademelding in behandeling nemen en deze op basis van de voorwaarden beoordelen. 

Vind een assurantieadviseur

Turien & Co. werkt uitsluitend met assurantieadviseurs. Indien u deze nog niet heeft, dan kunt u hieronder een adviseur bij u in de regio zoeken.

Postcode
.

Er is iets mis gegaan bij het ophalen. Probeer het later nog eens.

{{searchResultText}}

{{advisor.Name}}
{{advisor.Addressline1}}
{{advisor.Addressline2}}
Afstand: {{advisor.DistanceKM}} kilometer
Partnerkantoor
Toon contactinformatie
{{advisor.Phone}}