Diefstal van goederen

Is uw bagage gestolen tijdens de reis? Dan bent u verplicht om hier aangifte van te doen bij de plaatselijke instantie, reisleiding óf hotel. Doet u dit niet of heeft u dit niet gedaan, dan heeft dit gevolgen voor de schadebehandeling.

Ook vragen wij u om een duidelijke toedrachtomschrijving waaruit blijkt;

  • Waar u het goed voor het laatste heeft gezien;
  • Hoe lang het goed uit uw zicht is geweest;
  • Wat u heeft gedaan om het goed terug te krijgen, en
  • Hoe u denkt dat de diefstal heeft plaatsgevonden.

Wij verzoeken u om voorafgaand aan de melden van de schade contact op te nemen met uw assurantieadviseur en te controleren of u de juiste dekking heeft meeverzekerd en welk eigen risico er van toepassing is.

Om deze schade zo goed mogelijk in behandeling te nemen verzoeken wij u om de volgende stukken in ieder geval mee te sturen;

  • Schadeformulier voor de Reisverzekering;
  • Boekingsbevestiging van de reis;
  • Aangiftebewijs van politie, reisleiding of hotel;
  • Aankoopnota(’s) of pinafschrift(en) van gestolen goed(eren);
  • Aanvullende toedracht.

Houdt u er rekening mee dat er maximum verzekerde bedragen staan vermeld in de voorwaarden van uw verzekering. Uw assurantieadviseur kan u hier meer over vertellen.

Wij zullen de schademelding vervolgens in behandeling nemen en deze op basis van de voorwaarden beoordelen. 

Vind een assurantieadviseur

Turien & Co. werkt uitsluitend met assurantieadviseurs. Indien u deze nog niet heeft, dan kunt u hieronder een adviseur bij u in de regio zoeken.

Postcode
.

Er is iets mis gegaan bij het ophalen. Probeer het later nog eens.

{{searchResultText}}

{{advisor.Name}}
{{advisor.Adress}}
{{advisor.PhoneNumber}}