Mijn Turien tijdelijk niet beschikbaar

Van woensdag 14 mei 17:00 uur t/m zondag 18 mei is Mijn Turien niet beschikbaar.

Dit heeft te maken met de overgang van de Ansvar administratie naar de systemen van Turien & Co. 

Tijdens deze periode is onze volledige administratie niet toegankelijk. Dit betekent dat ook onze collega's geen inzage hebben in polissen, aanvragen, mutaties en/of schadedossiers. 

Wat betekent dit voor jou
  • 📞 Telefonisch zijn wij alleen bereikbaar voor spoedvragen. 
  • ✉️  Overige vragen, aanvragen, mutaties of schademeldingen? Stuur deze per e-mail, we registreren alles zorgvuldig en pakken het vanaf maandag 19 mei weer op. 
  • 🚗 Heb je een aanvraag voor een voorlopige dekking voor een auto? Gebruik hiervoor dit formulier
📌 Onze contactgegevens vind je hier .

We begrijpen dat dit tijdelijk ongemak met zich mee kan brengen. Uiteraard doen wij er alles aan om de overgang zo soepel mogelijk te laten verlopen. Hartelijk dank voor je begrip en geduld.

Vind een assurantieadviseur

Turien & Co. werkt uitsluitend met assurantieadviseurs. Indien u deze nog niet heeft, dan kunt u hieronder een adviseur bij u in de regio zoeken.

Postcode
.

Er is iets mis gegaan bij het ophalen. Probeer het later nog eens.

{{searchResultText}}

{{advisor.Name}}
{{advisor.Addressline1}}
{{advisor.Addressline2}}
Afstand: {{advisor.DistanceKM}} kilometer
Partnerkantoor
Toon contactinformatie
{{advisor.Phone}}